شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات اطلس دیجیتال
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی اطلس دیجیتال به دقت ملاحظه فرمایید.
استفاده شما از وب سایت اطلس دیجیتال و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
خرید کالا از اطلس دیجیتال بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
کاربران متعهد هستند که در دسترسی به وب سایت اطلس دیجیتال مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی ست کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و بموقع سفارش خواهد شد.
ارتباط با کاربران فقط از طریق پایگاه اینترنتی اطلس دیجیتال به نشانی www.atlasdigital.ir بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
ورود کاربران به وبسایت اطلس دیجیتال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری اطلس دیجیتال و سایر خدمات ارائه شده توسط اطلس دیجیتال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات اطلس دیجیتال است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اطلس دیجیتال از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای اطلس دیجیتال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای اطلس دیجیتال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اطلس دیجیتال اقدام کند.
همچنین از آنجا که اطلس دیجیتال یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
محصولات ارایه شده در وبسایت، یا توسط اطلس دیجیتال از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با اطلس دیجیتال همکاری میکنند و محصولات خود را بهواسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وبسایت اطلس دیجیتال عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشندهها توسط اطلس دیجیتال بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ میشود.
– مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه میشود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال میشود.
– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
– سفارشهایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلامشده در سایت) در تهران و شهرستانها، ارسال خواهند شد.
– ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارشگذاری در اطلس دیجیتال است.
– منظور از ۱ روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار اطلس دیجیتال توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و اطلس دیجیتال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– در صورتیکه اطلس دیجیتال تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمیشود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیفها نمیشوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه اطلس دیجیتال است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده میگیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمیگیرد.
– خدمات پس از فروش اطلس دیجیتال تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را میپذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.
شرائط و خدمات فروش کالا:
ثبت سفارش
موجودی و قیمت کلیه کالاها تا حد امکان با موجودی واقعی انبار و قیمت روز مطابق و بروز نگه داشته خواهد شد و موجودی و قیمتها هر لحظه در حال تغییر می باشند برای انجام خرید لازمست مشتریان در مرحله اول استعلام قیمت و موجودی نمایند و پس از تایید موجودی و قیمت می توانند خرید خود را نهایی کرده ومبلغ سفارش را پرداخت نمایند.
در صورت عدم استعلام اولیه و یا در صورتی که فروشنده به دلایلی خارج از ارادهء او، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید وهزینه ی سفارش را به طور کامل مطالبه نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات اطلس دیجیتال استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به اطلس دیجیتال ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که اطلس دیجیتال به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد اطلس دیجیتال برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه اطلس دیجیتال را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۶۹۲۸۲۸تنها شمارهای است که اطلس دیجیتال از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه اطلس دیجیتال را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
نکته: مگر در موارد فورس ماژور و حیاتی که اطلس دیجیتال با شماره هایی که در وب سایت درج شده با شما تماس بگیرد و با شما مشکل را حلو فصل کند
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان اطلس دیجیتال ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام اطلس دیجیتال است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@atlasdigital.irاطلاع دهید.
ارسال سفارشات
روشهای حمل و نقل متنوعی در وبسایت درنظر گرفته شده که مصرف کننده با توجه به نیاز خود میتواند به دلخواه خود یکی از این روشها را انتخاب کند و مصرف کننده موظف است در این امر نهایت دقت را به خرج دهد.
هزینههایی از قبیل بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط فروش در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود و به صورت جداگانه محاسبه میشود.
زمان تقریبی تحویل سفارشات در توضیحات هر یک از روشهای ارسال ذکر شده است وکابران باید توجه داشته باشند که زمان محاسبه شده از لحظه ی ارسال و تحویل کالا به شرکت حمل و نقل مربوطه محاسبه شده و ربطی به زمان ثبت سفارش ندارد. همچنین در صورت هرگونه تاخیر در تحویل سفارش از طرف شرکت حمل و نقل هیچگونه تعهدی برعهده فروشگاه نبوده و صرفا شرکت حمل ونقل باید پاسخگو باشد. ولیکن فروشگاه در قبال پیگیری سفارشات تا اطمینان از رسیدن به دست مصرف کننده متعهد میباشد.
سفارشاتی که معین شده به شرکت پست تحویل داده شوند باید در روزهای عادی نهایتا تا ساعت ۱۲ ودر روزهای پنجشنبه نهایتا تا ساعت ۱۱ ثبت و تکمیل شوند در غیر اینصورت ارسال سفارش به اولین روز کاری بعدی موکول میشود.
در صورتیکه شرکت حمل و نقل مربوطه دارای خدمات بیمه ای باشد فروشگاه کلیه سفارشات ارسالی را تا سقف مبلغ ممکن بیمه می نماید تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مصرف کننده وجود نداشته باشد.
فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا سفارش را در مکان و زمان مشخص تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
رسیدگی به کلیه سفارشات ثبت شده خارج از ساعات کاری و در زمان تعطیلات رسمی در اولین روز کاری پس از آن صورت خواهد پذیرفت.
نحوه دریافت سفارشات
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به شرکت های حمل و نقل معتبر بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. و در مورد انتخاب نوع خاص یعنی شرکتهای باربری ترمینالهای اتوبوسرانی بین شهری درمورد سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده مصرف کننده میباشد.
مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود(
هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
تبصره: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند (مانند: کولر گازی، تلویزیون، سینما خانگی و …) از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
توجه: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.
در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارش هایی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارایه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
طبق قوانین اطلس دیجیتال، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید
به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.
در صورتی که آسیبهای ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است،مصرف کننده موظف است از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نماید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه عودت شود.در صورت دریافت کالا هیچگونه ادعایی از جانب مشتری قابل پذیرش نیست و امضاء مشتری بمنزله دریافت صحیح و سالم کالا تلقی میگردد.
مغایرت کالای ارسالی با اطلاعات درج شده در سایت
مصرف کننده موظف است در هنگام تحویل کالا ابتدا مشخصات ظاهری و فیزیکی کالا مانند رنگ لوازم درون جعبه و… که بدون نیاز به استفاده و روشن نمودن کالا قابل مشاهده است را بررسی کرده و به محض مشاهده مغایرت کالا را به همان صورت اولیه در بسته بندی خود قرار داده و حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا موضوع را به واحد خدمات پس از فروش اطلس دیجیتال اطلاع داده و نسبت به استرداد کالا اقدام نماید. بدیهیست در صورت استفاده ی مصرف کننده از کالای دارای مغایرت این امر به منزله ی تایید سفارش باتوجه به اطلاع خریدار از مغایرت موجود است و پس از آن تنها در صورت وجود ایراد فنی کالا قابل تعویض می باشد.
در صورت وجود مغایرت در مشخصات فنی کالا با مشخصات فنی درج شده در وبسایت فروشگاه چنانچه این مشخصات بر روی جعبه ی کالا درج نشده باشد و بدون استفاده از محصول قابل تشخیص نباشد مصرف کننده موظف است طی مهلت ۲۴ ساعت اعلام مغایرت نماید ونسبت به مرجوع ساختن کالا اقدام نماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
اطلس دیجیتال به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
اطلس دیجیتال متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت اطلس دیجیتال ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات اطلس دیجیتال ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط اطلس دیجیتال جزئی از اموال اطلس دیجیتال محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار اطلس دیجیتال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای اطلس دیجیتال محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط اطلس دیجیتال و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار اطلس دیجیتال است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت اطلس دیجیتال و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای اطلس دیجیتال محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات اطلس دیجیتال ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. اطلس دیجیتال محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.atlasdigital.irاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت اطلس دیجیتال هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.atlasdigital.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
۷روز مهلت انصراف
اگر خریدار پیش از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود برای جلوگیری از صرف هزینه های اضافه و اتلاف وقت ناشی از ارسال و بازگشت دوباره محصول باید هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات اطلس دیجیتال اطلاع دهد.
در صورتی که خریدار پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلس دیجیتال اطلاع دهد.در این شرایط در صورتی امکان انصراف برای مصرف کننده وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. بدیهیست هزینه ی باز پس فرستادن کالا برعهده مصرف کننده می باشد.
مبلغ سفارش انصرافی پس از دریافت کالا(درصورتی که کالا ارسال شده باشد) حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری به حساب مصرف کننده واریز خواهد شد.
توجه فرمایید کالاهایی که به صورت سفارشی ارائه میگردد شامل مهلت انصراف نبوده و فقط دارای مهلت تست می باشند.
در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلس دیجیتال را مطلع سازید.
آسیب دیدگی کالا در حین حمل و نقل باید به تأیید شرکت حمل کننده سفارش برسد.
بسته بندی کالا مخدوش و یا نوشته اضافه بر روی کالا نباشد.
در صورتی که مشتری در موقع تحویل گرفتن کالا آسیب را مشاهده کند از تحویل آن امتناع کرده و به اطلس دیجیتال ارسال مجدد نماید.
امکان ارایه نظر در اطلس دیجیتال:
نظر های شما پس از به اشتراک گزاری و بررسی کارشناسان در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، قابل مشاهده برروی سایت خواهد بود. اطلس دیجیتال در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این بخش ، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی کیوان لند دربارهی محتوای نظر نمی باشد.
نحوه ارسال کالای مرجوعی
برای ارسال کلیه کالاهای دارای ایراد فنی،مغایرت و انصرافی لازم است کالا به خوبی بسته بندی و به همراه کلیه لوازم جانبی و فاکتور(اصل یا کپی) به صورت کامل ارسال شود .در ضمن خریدار موظف است پشت برگه ی فاکتور توضیحات خود را در مورد کالای مرجوعی(در مورد نقص یا مغایرت توضیحات کامل ودر صورت انصراف از خرید فقط ذکر کلمه انصراف) درج کند.
از درج هرگونه توضیحات بر روی جعبه اصلی کالا جدا پرهیز نمایید.
لازم است قبل از مرجوع ساختن کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگی شود و پس از ارسال کالا کد رهگیری در اختیار این واحد قرار گیرد.
توجه کنید در صورتی که مشخص شود خریدار از کالایی که مرجوع ساخته استفاده کرده(به جز کالای دارای نقص فنی ویا مغایرت غیر ظاهری) و یا لوازم جانبی کالا در شرایط اولیه خود نباشد(کلیه لوازم فابریک داخل جعبه کالا) فروشگاه قادر به استرداد وجه مصرف کننده نبوده و کالا با دریافت هزینه ارسال، مجدد برای خریدار ارسال خواهد شد.
گارانتی و خدمات پس از فروش
– شرایط و شرح گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات دارای گارانتی در کارت گارانتی محصول درج شده، چنانچه کالای خریداری شده پس از مهلت تست به هر نحو دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. اطلس دیجیتال به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت اطلس دیجیتال به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. اطلس دیجیتال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اطلس دیجیتال به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اطلس دیجیتال محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– اطلس دیجیتال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اطلس دیجیتال محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اطلس دیجیتال ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اطلس دیجیتال محفوظ است. اطلس دیجیتال در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت اطلس دیجیتال میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اطلس دیجیتال جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که اطلس دیجیتال یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که اطلس دیجیتال هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
– درصورتیکه به هر دلیل سفارش لغو شود، وجه به همان حساب اولیه باز میگردد و در اینصورت هیچ اعتراضی از سوی کاربر یا اشخاص دیگر پذیرفته نخواهد شد.
–کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست.
–اعتبار کارت هدیه اطلس دیجیتال قابل تبدیل به وجه نقد نیست.
– اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، میتوان باقیمانده را با روشهای عادی پرداخت کرد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
اطلس دیجیتال همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اطلس دیجیتال تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلس دیجیتال اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اطلس دیجیتال ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
سرویس مهلت تست ۷ روزه اطلس دیجیتال
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، اطلس دیجیتال با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت اطلس دیجیتال ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروههای کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش اطلس دیجیتال کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه اطلس دیجیتال ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط اطلس دیجیتال دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در اطلس دیجیتال به اتمام برسد، و اطلس دیجیتال امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اطلس دیجیتال در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، اطلس دیجیتال صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در اطلس دیجیتال ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات اطلس دیجیتال با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. اطلس دیجیتال در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی اطلس دیجیتال دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
- برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
- نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
- جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
- با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
- کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد.
- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
- از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت میتوانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا بههیچوجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
- در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
- تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از اطلس دیجیتال را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و بههیچوجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
– از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان اطلس دیجیتال (شماره تلفنهای سایت در قسمت تماس با ما ) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@atlasdigital.irایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را در قسمت تماس با ما ارسال کنید.
محتوا
اطلس دیجیتال نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است اطلس دیجیتال تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط اطلس دیجیتال دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت اطلس دیجیتال هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت اطلس دیجیتال تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت اطلس دیجیتال ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
© کلیه محتویات سایت اطلس دیجیتال شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت اطلس دیجیتال تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در اطلس دیجیتال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در اطلس دیجیتال قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، اطلس دیجیتال نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، اطلس دیجیتال موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، اطلس دیجیتال تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری میشوند، بن تعلق نمیگیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
نمایندگی
اطلس دیجیتال در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی اطلس دیجیتال اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اطلس دیجیتال هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
اطلس دیجیتال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید
شرایط و قوانین
- تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
- جهت انتخاب کالای مناسب میتوانید قبل از خرید با شماره تلفن های سایت در قسمت تماس با ما تماس گرفته و بهصورت رایگان از مشاورهی کارشناسان اطلس دیجیتال بهرهمند شوید.ساعات تماس از ۱۶ الا ۲۱
- لطفاً در انتخاب کالا دقت فرمایید تا محصول مناسب از نظر مدل، کارایی و قیمت را خریداری نمایید. پس از ارسال امکان تغییر در سفارش وجود ندارد.
- سفارشات ثبت شده طی ۲۴ ساعت جهت ارسال به شهرها و استانهای دیگر به شرکت حمل و نقل تحویل داده میشود. بدیهی است مدت زمان تعیین شده طی ایام کاری هفته (شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی) محاسبه خواهد شد و کلیهی سفارشهای ثبت شده در ایام تعطیل در اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.و به ادرس شما فرستاده میشود با بهترین بسته بندی که محصول شما سالم به دستتان برسد
- ارسال کالا به شهرها و استانهای مختلف توسط شرکتهای حمل و نقل انجام میگیرد و بارنامه بهصورت پسکرایه صادر خواهد شد. جهت اطلاع از مبلغ کرایهی بینشهری قبل از ثبت سفارش با شماره تلفن ۰۹۳۰۴۵۷۰۰۷۲ تماس حاصل نمایید.
- فروشگاه اطلس دیجیتال همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیهی سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب بهدست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بهعهدهی شرکت حمل و نقل است.ما تمام سفارشات خود را بیمه میکنیم .
- کلیهی سفارشهای ثبت شده در فروشگاه اطلس دیجیتال بهوسیله کد سفارش از طریق ارسال ایمیل و درج در تاریخچهی سفارشات، قابل پیگیری خواهد بود.وتمام محصولات الکترونیکی با شماره سریال های آنها نزد اطلس دیجیتال محفوظ است برای جلو گیری از کلاه برداری احتمالی شماره سریال های تمامی محصولات و نام خریدار بعد از فروش در اطلس دیجیتال ثبت و محفوض میباشد
- کاربران باید هنگام ثبت نام در اطلس دیجیتال و ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بهطور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ثبت اطلاعات ناقص سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و در صورت درج اطلاعات و آدرس نادرست هیچگونه مسئولیتی به عهدهی فروشگاه اطلس دیجیتال نخواهد بود.
- فروشگاه اطلس دیجیتال مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیهی سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اطلس دیجیتال محفوظ است.
۱۰.فروشگاه اطلس دیجیتال در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به دفتر مرکزی اطلس دیجیتال از طریق شماره تلفن ۰۳۱۵۸۶۸۰۲۰۵ اطلاع دهید.
۱۱.در صورت موارد فورس ماژور از قبیل زلزله، سیل، جنگ و دیگر موارد پیشبینی نشده شرایط فوق کان لم یکن خواهد شد.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اطلس دیجیتال هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
اطلس دیجیتال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
حق مالکیت مادی و معنوی:
کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به اطلس دیجیتال بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب ازاطلس دیجیتال غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
© کلیه محتویات سایت اطلس دیجیتال شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت اطلس دیجیتال تعلق دارد.