پاسخ به پرسش های متداول

پاسخ به پرسش های متداول

پرسش‌های متداول

حساب کاربری

۱آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@atlasdigital.ir ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

۲چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

۳آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

۱دوست دارم از  اطلس دیجیتال  خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت  اطلس دیجیتال ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی ۱ ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت  اطلس دیجیتال  با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.  و همچنین اطلس دیجیتال در سامانه فروشگاه های اینترنتی  یا همان ساماندهی عضو میباشد و نیز مورد تایید این وب سایت میباشد اطلس دیجیتال از تمامی پذیرنده های مجاز نیز مجوز های لازمه برای تایید را گرفته  برای اطمینان بیشتر میتوانید در قسمت پایین صفحه اصلی بر روی گزینه مجوز و نماد ها کلیک کنید تا متوجه تمامی  نماد ها و تایید های از وزارت خانه های  مختلف  را ببنید  و از با کلیک کردن بر روی آن ها از صحت آن ها آگاهی کامل به عمل بیاورید و به اطلس دیجیتال اعتماد لازم را به دست بیارید

همچنین  اطلس دیجیتال   با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد  اطلس دیجیتال   استفاده کنید.

۲آیا برای خرید از  اطلس دیجیتال، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در اطلس دیجیتال می‌توانید:

سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

۳آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۴آیا می‌توانم برای شخص دیگری از  اطلس دیجیتال خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به اطلس دیجیتال، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس دیگر “، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

۵آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به  اطلس دیجیتال   ، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “شخص حقوقی هستید؟”، با کلیک روی عبارت “اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.” به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی” و وارد کردن و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، می‌توانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.

همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند

۶از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:اطلس دیجیتال با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید. یا میتوانید با استفاده از کد ۲۰ رقمی که در قسمت حساب کاربری خود ثبت شده از وضعیت بسته خود در اداره پست نیز اطلاع از وضعیت بسته خود در مراحل ارسال توسط پست  دست بیارین

توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۲۶۹۲۸۲۸ تنها شماره‌‌‌هایی است که اطلس دیجیتال  از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان  اطلس دیجیتال   ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام  اطلس دیجیتال   است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@atlasdigital.ir اطلاع دهید.

۷آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: بله بعضی از کالاها در قسمت به زودی یا تا چند روز آینده به فروش گذاشته میشوند را میتوان خرید  مثلا کاایی که تا ۳ روز دیگه به عرضه جهانی گذاشته میشود را پیش خرید میکنید و بعد از ۳ روز برای شما ارسال میشود ویا بعضی کالا ها که در انبار موجود نیستن و ثبت سفارش شده و تا چند روز دیگر موجود میشوند ولی این شرایط برای تمامی کالا های ما صدق نمیکند زیرا بعضی کالا دیگر عرضه جهانی نمیشوند و دیگر تولید نمیشند شامل این وضعیت نیستند  در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت اطلس دیجیتال  با وضعیت موجود ویا به زودی همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند به فروش میرسند .

۸می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

۹بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با  اطلس دیجیتالتماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش  اطلس دیجیتال  با شما تماس خواهند گرفت.

۱۰می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ودر سایت اطلس دیجیتال ثبت کنند.

۱۱در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟

پاسخ:  در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود. و یا میتوانید در قسمت توضیحات پایانی سفارش خود نیز هر مطلبی یا خواسته ای داشته باشید با ما در میان بگذارید مثلا میخواهم محصولم کاغذ کادو شود یا به آدرس دیگری فرستاده شود یا در صورت بنود تحویل نگهبان ساختمان شود

کالاهای عرضه شده دراطلس دیجیتال آماده استفاده میباشند!

۱آیا کالاهای خریداری شده ازاطلس دیجیتال آماده استفاده هستند یا باید روی آنها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟

پاسخ:  کالاهایی نظیر گوشی‏ موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و  اطلس دیجیتال   هیچ هزینه اضافه بر مبلغ گوشی از این بابت دریافت نمی‌‏کند.

البته شما می‏‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را به سادگی از طریق app Store ها دانلود و نصب کنید و یا از طریق درگاه USB گوشی موبایل خود و به کمک رایانه این کار را انجام دهید.

کالاهایی مانند لپ تاپ‏ها که فاقد سیستم عامل هستند، بایستی توسط خریدار یا فرد کارشناس بر روی آنها سیستم عامل سازگار با آن دستگاه نصب شود و درایورهای مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب شوند. همچنین چند سالی است که تولیدکنندگان لپ تاپ به دلیل تنوع سیستم‏‌های عامل، درایورهای قطعات لپ تاپ را به همراه کالا عرضه نمی‏‌کنند و برای دریافت آنها باید به سایت تولید کننده مراجعه کرد

۲آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط اطلس دیجیتال در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

پاسخ:  باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

توجه داشته باشید که ماموران تحویل سفارش اطلس دیجیتال تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.

۳امکان ارتقا سخت افزاری، نرم افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از  اطلس دیجیتال   خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟

پاسخ:  با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اینترنتی  اطلس دیجیتال   و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در  اطلس دیجیتال   ارائه نمی‌شود.

۴برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  کارشناسان بخش تولید محتوای  اطلس دیجیتال   تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در  اطلس دیجیتال   دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین  اطلس دیجیتال   نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

۵کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال  اطلس دیجیتال   تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودیرا دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت  اطلس دیجیتال   ، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود

۶آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت  اطلس دیجیتال   با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار  اطلس دیجیتال   موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

۷آیا تعداد خرید از یک کالا دراطلس دیجیتال محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در  اطلس دیجیتال  وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

۸پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

۹آیا می‏‌توانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟

پاسخ:  لازم به ذکر است که خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف متفاوت نیست و به محصولات بعد از تولید پارت نامبر اختصاص می‌یابد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوتی ندارند. به هر روی به دلیل وجود محصولات مختلف در انبار  اطلس دیجیتال   امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.

پرداخت

۱مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  همگی کاربران  اطلس دیجیتال  می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت  اطلس دیجیتال  ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت  اطلس دیجیتال  برای همه کاربران وجود دارد.

۲با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت  اطلس دیجیتال  ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

۴ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۵آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

۶آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در اطلس دیجیتال  از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

۷پرداخت در محل تحویل

پرداخت در محل به زودی و در حال راه اندازی میباشند و اقد قرار داد با شرکت های سرویس دهنده  .

 

۸آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت اطلس دیجیتال امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از  اطلس دیجیتال  که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

  – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

  – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخدر حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

روش‌های پرداخت

۱پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همگی کاربران اطلس دیجیتال می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی  تمامی بانک‌ها در سایت اطلس دیجیتال  و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.

توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

   – چگونگی پرداخت اینترنتی

کاربران محترم سایت اطلس دیجیتال می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین و سایر بتنک های متصل به شبکه شتاپ امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک‏‌ها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

۳کد CVV2

 این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‏‌های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.

۴تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

۳پرداخت کارت به کارت

کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی از طریق Gateway موبایل زمانی  و یا پرداخت در محل را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره کارت‌های قید شده در این قسمت کارت به کارت نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توان از دستگاه های ATM (عابر بانک) و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده کرد. با این حال پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت موبایل زمانی  به علت میزان اتوماسیون بالای آن آسان‌تر و سریع‌تر است و موبایل زمانی  پیشنهاد می‌کند که از این روش جهت پرداخت استفاده کنید

شماره حساب موبایل زمانی  :

شماره حساب: ۵۷۳۹۴۱۸۱۹۳ بانک ملت به نام علی زمانی

شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۸۲۷۱۴۲۹۵۹ بانک ملت به نام علی زمانی

شماره کارت:۵۰۲۲۲۹۱۰۴۹۱۴۵۸۶۳بانک پاسارگاد به نام علی زمانی

 نکات:

در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

ارسال سفارش‌ها

۱هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

۳آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ:  زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

۴پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل و نوع سرویس انتخابی متفاوت است.

۵زمان و تعرفه های گوناگون اداره پست برای تحویل کالا به چه صورت میباشد !

پاسخ :تعرفه های اداره پست گوناگون و متغیر میباشد و همچنین زمان تحویل به میزان فاصله و دوربودن از نظر اقلیمی میباشد  تعرفه ها به این شکا میباشند که اکثرا به حدودی میباشند و نه دقیق

نرخ ثابت : مبلغ ۸۰۰۰هزار تومان و ثابت میباشد بدون تعین میران فاصله و یا وزن محصول که از طرف اطلس دیجیتال  برای رفاه حال مشتریان عزیز در نظر گرفته شده و نرخ ثابتی میباشد زمان تحویل ۴۸ ال ۷۲ ساعت میباشد

پست پیشتاز :به میزان فاصله و وزن میباشد و زمان تحویل هم بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت میباشد نرخ هم متغیر میباشد  حدود  ۱۵۰۰۰ پانزده هزار تومن

پست ویژه که یکی از گران ترین و سریع ترین سرویس ها میباشد زمان تحویل ۲۴ ساعته میباشد ولی شما باید قبل از ساعت ۹ صبح ثبت سفارش کنید چون تمامی سفارش ها ساعت ۱۰ صبح جمع آوری و ارسال میشوند و ساعت ۱۰ صبح فردا تحویل داده میشوند  که هزینه پست بسیار بالا میرود و حدود  ۲۵۰۰۰ هزار تومان میباشد

۶می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به  اطلس دیجیتال   به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  از آنجا که  اطلس دیجیتال  یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل اطلس دیجیتال امکان‌پذیر نیست.

۷تحویل اکسپرس تهران در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

پاسخ:  در حال حاضر تمامی  سفارش‌های اطلس دیجیتال توسط ماموران  پست توزیع وارسال می‌شوند:

۸سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ:  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی میشوند

۹آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

گارانتی

۱اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ:  طی قرارداد بین  اطلس دیجیتال  و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش  اطلس دیجیتال   محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست  و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. با این حال برای اطمینان بیشتر با خدمات پس از فروش  اطلس دیجیتال  تماس بگیرید.

۲می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

پاسخ:بله در اطلس دیجیتال میتوانید کالای بدون گارانتی بخرید ولی در اطلس دیجیتال  تمامی کالا ها با گارانتی به فروش می‏‌رسد.

۳پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام “کد معتبر نیست” مواجه می‏‌شوم.

پاسخ:  به دلیل ارسال دوره‌‏ای کد کالا برای شرکت‏‌های گارانتی کننده توسط  اطلس دیجیتال  ، گاهی بین ۷ تا ۱۰ روز برای فعال شدن کد گارانتی زمان لازم است.

۴گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟

پاسخ:  به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده که شماره تلفن آنها به شرح زیر است، تماس بگیرید.

شماره تلفن         نام شرکت گارانتی کننده

۸۸۱۰۲۳۲۳      آرمان همراه آرین

۸۸۸۶۴۸۱۰      آرمین درمان

۶۴۰۸۷             آژند سرویس

۸۲۱۹۱۹۲۰      ال جی

۸۷۱۱۳             آواژنگ

۲۴۵۶۹             آوات

۸۸۹۴۵۶۰۸-۸۸۸۰۶۷۰۳           اوشن

۸۸۲۲۷۳۹۰-۹۴            آونگ

۸۸۸۴۰۰۶۵      ایده آل

۸۳۰۰   ایران رهجو

۴۳۹۸۳۰۰۰      ایزی

۸۸۵۰۰۰۴۵-۶   بهین تکنولوژی

۲۲۸۵۰۴۴۰      پاپیون

۲۲۵۷۲۳۵۶      تهران بوران

۸۸۹۰۸۰۹۱      پانا

۸۸۹۲۸۴۷۵-۸۲            جی ال ایکس (ایرانیان اروند)

۸۷۷۰۶             داده پرداز رایانه متین

۸۸۹۰۴۰۴۳      دیتا سرویس

۸۸۷۸۲۰۱۰      دایا سیستم

۸۸۹۵۱۷۸۹-۸۸۹۵۰۲۲۸           دیمو

۸۸۲۲۷۳۲۳      رینو

۸۷۰۱   سازگار

۸۴۰۴۸             سریر

۸۸۸۰۳۹۷۰      شارلوت

۹۸۸۹۴۴۱۷۴    فرادانش سامان

۸۸۷۷۶۳۷۰      فراسو

۲۲۲۵۴۸۱۰      فوجی فیلم

۸۸۷۱۳۱۵۵      فونیران

۲۲۲۷۷۷۲۲      کامتل

۸۸۹۱۵۱۲۵      کیسان

۸۸۵۲۸۵۱۵      کانن

۸۸۹۱۱۳۷۸      گرین

۸۹۵۲۲             گلدیران

۸۸۳۴۱۳۰۰      لادیز الکترونیک

۲۷۰۰   ماتریس

۸۷۳۲   مارشال

۸۸۳۳۰۰۱۸      ماناتل

۶۶۳۴۷۰۱۱-۱۵            مایکروتل

۸۸۳۲۳۴۳۲      متم اف

۴۲۹۴۰             مدیا پردازش

۲۶۴۰۱۳۲۵      نامداران

۶۶۳۴۷۴۴۹-۶۶۳۴۷۴۸۶           نوکیا

۸۷۱۲۵۰۰۰      ویستا

۸۱۰۲۸             هماهنگ

۸۴۰۳۰             همراه سرویس خاورمیانه

۸۵۶۸۵             یاس

۲۲۳۲۴۴۷۲      یسنا

 

خدمات پس از فروش

۱آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

پاسخ: با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت  اطلس دیجیتال، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف  اطلس دیجیتال  همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند،  اطلس دیجیتال ۷ روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

۲اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

۳اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)  و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

مقررات بازگشت و ضمانت کالا

حوزه کالا: کالای دیجیتال و لوازم خانگی/ لوازم خانگی بزرگ و کوچک/ لوازم آرایشی و بهداشتی برقی

تمام کالاها مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

اقلامی که به عنوان هدیه از طرف اطلس دیجیتال همراه با سفارش مشتری ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج میشود. مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.

در صورت خرید با کد تخفیف یا ووچر پس از نهایی شدن سبد خرید امکان برگرداندن مبلغ وجود ندارد و ووچر یا کد تخفیف باطل میشود.

شرایط استفاده از مهلت ۷ روزه ضمانت بازگشت کالا:

۱–   کالا ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

در صورت بروز اشکال فنی و ظاهری (مانند شکستگی، خط و خش و مانند آن) و مواردی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد میشود، شامل ضمانت فوق نیست.

۲–  در صورت مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات ظاهری یا فنی با اطلاعات وب سایت:

وجود مغایرت باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعداز دریافت کالا اطلاع داده شود.

چنانچه ایراد فنی و مغایرت مورد تایید قرار بگیرد، ضمن تعویض کالا، هیچ هزینه ای برای ارسال مجدد از مشتریان اخذ نخواهد شد، اما چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد، ضمن عودت کالا، هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت خواهد شد.

۳–  اگر مشتری از خرید خود منصرف شود و تا ۲۴ ساعت بعد کیوان لند را از تصمیم خود مطلع سازد:

در صورت انصراف از خرید ،  کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری و مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شده، باشد.

در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف۵ تا ۸ روز کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه اطلس دیجیتال، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.

کارتون و جعبه اصلی کالا موجود باشد (بدون مخدوش یا پاره شدن)

هرگونه هدیه همراه کالا در صورت انصراف باید بدون باز شدن بسته بندی بازگردانده شود.

۴–   در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا کیوان لند را مطلع سازید.

آسیب دیدگی کالا در حین حمل و نقل باید به تأیید شرکت حمل کننده سفارش برسد.

بسته بندی کالا مخدوش و یا نوشته اضافه بر روی کالا نباشد.

در صورتی که مشتری در موقع تحویل گرفتن کالا آسیب را مشاهده کند از تحویل آن امتناع کرده و به اطلس دیجیتال  ارسال مجدد نماید.

پیشنهاد شگفت انگیز

۱محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟ آیا از قبل می‏‌توان باخبر شد؟

پاسخ:  امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان  اطلس دیجیتال  با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران  اطلس دیجیتال   می‌‏توانند با انتخاب گزینه “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، هنگام قرار گرفتن کالا در این طرح‌‏ها از طریق ایمیل یا پیامک از آن باخبر شوند.

۵آیا می‌توانم کالایی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟

پاسخ:  طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند.

۱آیا می‌‏توانم کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟

پاسخ:  به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است،  اطلس دیجیتال   تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

۳اگر بلافاصله پس از ثبت یک سفارش و قبل از دریافت آن، کالا در پیشنهاد شگفت انگیز و با قیمتی پایین‌تر عرضه شود، با چه قیمتی برای من محاسبه می‌‏شود؟

پاسخ:  پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

کپن  تخفیف

۱چگونه می‏‌توانم از سوابق دریافت و مصرف کپن خود مطلع شوم؟ 

پاسخ:  برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف کپن ، باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه کپن ‏‌” کلیک کنید تا به صفحه‏‌ای منتقل ‏شوید که اطلاعات کپن ‏‌های شما شامل تاریخ ثبت، تراکنش‌‏ها، تاریخ انقضا، اعتبار اولیه، اعتبار مصرفی، مانده و وضعیت در آن نشان داده می‌‏شود.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر به صفحه  حساب کاربری خود مراجعه نمایید.

و پس از هر سفارش یه کپن تخفیف یا ارسال رایگان همراه سفارش شما ارسال میشود  برای مشتریان عزیز  اطلس دیجیتال  

۳چرا برای خرید، نمی‏‌توانم از همه کپن هایم استفاده کنم؟

پاسخ:  میزان استفاده از کپن ها بر اساس کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه می‌‏شود. برای اطلاع از جزئیات بن مراجعه نمایید.

جزئیات کپن ها » شما در هر خرید میتوانید فقط از یک کپن تخفیف یا ارسال رایگان استفاده کنید یعنی شما اگر بن تخفیف ۲۰ هزار تومن دارید و یه کپن ارسال رایگان نمیتوانید از هر دو استفاده کنید فقط از ۱ کپن تخفیف میتوانید استفاده کنید و ازکپن دوم خود در خرید بعدی استفاده کنید و بن های تخفیف تاریخ انقضا ندارند

راهنمای خرید از اطلس دیجیتال

۱–  جستجو و انتخاب کالا

برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت اطلس دیجیتال، از سه روش می‏‌توانید استفاده کنید:

۲ استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید(

در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو ، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

۳استفاده از بخش بندی گروه‌های کالا

زیر ابزار نوار جستجو ، گروه بندی کالا قرار دارد که  با قرار دادن نشان‏گر موس بر روی هر یک از آنها ، دسته بندی محصولات مرتبط آن گروه کالا نمایش داده می‌‏‏شود.

سپس با  کلیک کردن بر روی دسته بندی‏‏‌های کالا ، شما به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل می‌شوید که می‌‏‏توانید بر اساس سازنده، نوع یا رنگ جستجوی خود را محدود کنید.

در مراحل بعدی، می‌‏‏توانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت استفاده کنید و با انتخاب ویژگی‌‏‏هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند در کنار محدود کردن دامنه قیمت کالا، کالای مطلوب خود را راحت‏‏‌تر انتخاب کنید.

۴جستجو در نتایج 

 – پس از انتخاب گروه کالایی مورد نظر ، در نوار جستجوی کنار عنوان گروه، میتوان مدل یا نام کالای مد نظر را جستجو کرد  به طور نمونه: در گروه خاص میتوانیدمدل، برند و یا مشخصه مورد نظر را جسنجو کنید .    

همچنین، بخش‌‏هایی در سایت شامل “جدیدترین‏‌ کالاها”، “محبوب ‌ترین کالاها” و پرفروش‏‌ترین‏‌ها” در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

۵اضافه کردن کالا به سبد خرید

پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند.

۶نهایی کردن خرید

پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ۳ مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:

۱) ورود به اطلس دیجیتال، ۲) اطلاعات ارسال سفارش و ۳) اطلاعات پرداخت.

اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله “ورود به اطلس دیجیتال” با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر قبلاً حساب کاربری در اطلس دیجیتال نداشته‌اید می‌‏‏توانید به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.

قیمت گذاری محصولات

۱آیا قیمت محصولات در سایت  اطلس دیجیتال  به روز هستند؟

پاسخ:  بله،  اطلس دیجیتال  به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند. ولی به دلیل نوسانات واقعا شدید قبل از خرید حتما با اطلس دیجیتال تماس بگیری که قیمت  دقیق و رنگ و گارانتی  محصولات را جویا شوید 

۲آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

پاسخ:  در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم کپن امکان پذیر است. شما می‏‌توانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهره‌مند شوید. برای مشاهده کپن و دریافت اطلاعات بیشتر می‌‏توانید به کپن، روشی برای خرید ارزان‌تر مراجعه کنید.

۳آیا قیمت‌‏های اطلس دیجیتال نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری  اطلس دیجیتال  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در  اطلس دیجیتال  کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از  اطلس دیجیتال  برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در  اطلس دیجیتال  قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در  اطلس دیجیتال   منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه  اطلس دیجیتال   از قبیل “کپن” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در اطلس دیجیتال  بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

نحوه فعالیت اطلس دیجیتال

۱آیا  اطلس دیجیتال  در تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ:  اطلس دیجیتال در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه  اطلس دیجیتال  از طریق دفتر مرکزی که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل  info@atlasdigital.ir به  اطلس دیجیتال  اطلاع دهید. توجه داشته باشید که در حال حاضر  اطلس دیجیتال   در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت اطلس دیجیتال (www.atlasdigital.ir)مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس دیجیتال یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس دیجیتال از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزارساعت، ابزار سلامت از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و ... اطلس دیجیتال

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت