ال جی درصدد ساخت جذاب‌ترین گوشی انعطاف‌پذیر است


با وجود گذشت سال‌ها، هنوز هیچ شرکتی موفق به معرفی گوشی انعطاف‌پذیر واقعی نشده است؛ اما ال‌جی قصد دارد نه نخستین، بلکه جذاب‌ترین گوشی از این نوع را عرضه کند.

ال‌جی در گفتگو با خبرگزاری اندروید هدلاینز اعلام کرد که از سال‌ها پیش در حال کار روی گوشی‌های انعطاف‌پذیر بوده است. این شرکت در عین حال تأکید کرد که قصد ندارد نخستین شرکت عرضه‌کننده‌ی گوشی انعطاف‌پذیر باشد و به جای آن درصدد خلق محصولی است که کاربران واقعا خواهان آن هستند؛ بدین معنی که ال‌جی نمی‌خواهد صرفا به این دلیل که از توانایی لازم برخوردار است، دست به عرضه‌ی گوشی انعطاف‌پذیر بزند. با این حال، هرچند غول کره‌ای هیچ جزئیاتی از گوشی انعطاف‌پذیرش فاش نکرد؛ اما می‌دانیم که این شرکت در حال کار روی یک گوشی انعطاف‌پذیر است و قصد دارد زمان خود را صرف توسعه‌ی چنین دستگاهی کند.

ال‌جی سابقه‌ی ساخت گوشی‌های انعطاف‌پذیر یا خمیده را دارد. این شرکت در مهر ماه ۱۳۹۲ (اکتبر ۲۰۱۳) گوشی ال‌جی جی فلکس را عرضه کرد که مجهز به نمایشگر P-OLED انعطاف‌پذیر بود. هنگامی که گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر بعدی این شرکت به محصولی واقعی تبدیل شود، احتمالا محصولی در امتداد ال‌جی جی فلکس خواهد بود؛ اما از آن گوشی قدیمی انعطاف بیشتری خواهد داشت. در حال حاضر، پتنت‌های بسیاری از ال‌جی در رابطه با گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر منتشر شده است؛ در نتیجه، ال‌جی قطعا مشغول توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند منعطف است و البته در این میان تنها نیست؛ اما از آنجایی که ال‌جی خود سازنده‌ی نمایشگر است، می‌تواند پیش از باقی رقبا (احتمالا به جز سامسونگ) نمایشگر قابل انعطاف را به‌صورت واقعی عرضه کند.

انتظار برای ساخت گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر از سوی ال‌جی، بدین معنی است که نام این شرکت به‌عنوان نخستین عرضه‌کننده‌ی گوشی منعطف در صفحه‌ی اول خبرگزاری‌ها درج نخواهد شد؛ اما ال‌جی با این موضوع مشکلی ندارد. این شرکت در عوض به دنبال ساخت محصولی است که نه صرفا وسیله‌ای تبلیغاتی، بلکه دستگاهی جذاب و کاربردی برای مشتریانش باشد و این مبتنی بر بازخوردی است که ال‌جی هم‌اکنون از کاربرانی دریافت می‌کند که خود هنوز در حال حاضر نسبت به سودمندی چنین دستگاهی اطمینان ندارند.

این حقیقت که ال‌جی از سال‌ها پیش مشغول کار روی گوشی انعطاف‌پذیر بوده است، خبر غیر منتظره‌ای محسوب نمی‌شود؛ زیرا این نوع گوشی‌های هوشمند پیش از آنکه به‌صورت واقعی در دسترس خریداران قرار گیرند، باید به مدت طولانی تحت توسعه باشند. این موضوع هنگامی که درباره‌ی گوشی‌های هوشمندی که از فناوری‌های جدید همچون نمایشگر منعطف استفاده می‌کنند، به‌طور ویژه صدق می‌کند.

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس دیجیتال یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس دیجیتال از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزارساعت، ابزار سلامت از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و ... اطلس دیجیتال

تمام پرداخت های اطلس دیجیتال به صورت کارت به کارت انجام میشود . با تشکر . رد کردن

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت