بررسی و راهنمای خرید شیائومی ردمی نوت 8 | Redmi Note 8


یکی از جدیدترین گوشی های میان رده و خوش قیمت شرکت شیائومی که توانسته توجه خیلی از کاربران و علاقمندان به دنیای تکنولوژی و گوشی های موبایل را جلب کند، گوشی Xiaomi Redmi Note 8 (ردمی نوت 8 شیائومی) است. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف اصلی آن داشته باشیم. بنابراین با ما همراه باشید.

مقدمه

گوشی های مقرون به صرفه و خوش قیمت شیائومی روز به روز بهتر و بهتر می‌شوند و طی چند سال اخیر این برند چینی توانسته با عرضه این نوع گوشی ها جایگاه ویژه‌ای در بازار موبایل برای خودش ایجاد کند. در ماه آگوست (August) سال 2019 شیائومی به طور رسمی از گوشی Redmi Note 8 رونمایی کرد و این گوشی به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های این کمپانی هم اکنون در بازار موجود بوده و قابل خرید است. قیمت شیائومی ردمی نوت 8 در مقایسه با مشخصات فنی و طراحی که دارد واقعا عالی و رقابتی در نظر گرفته شده و به همین جهت ما عقیده داریم این گوشی در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های برند Xiaomi محسوب می‌شود.

اما برای اینکه بتوانید بهتر ویژگی های مثبت و منفی این گوشی موبایل را درک کنیم باید تجربه استفاده از آن را داشته باشیم و به نوعی در عمل آن را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای بکارگیری این گوشی موبایل را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. نسخه پایه این گوشی هم اکنون با قیمتی در حدود 145 دلار روانه بازار شده است. اگر قصد خرید یک اسمارتفون میان رده و خوش قیمت را دارید، مطمئنا ردمی نوت 8 از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. پس تا انتهای این بررسی با ما  همراه باشید.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 : طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

شیائومی با عرضه گوشی Redmi Note 8 ثابت کرده که می‌توان گوشی های میان رده و خوش قیمت را هم با کیفیت ساخت عالی روانه بازار کرد! دو پنل پشت و جلوی گوشی نام برده شده با شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده می‌شوند که مقاومت خیلی خوبی در برابر خراشیدگی و تماس با اشیای نوک تیز دارد. البته توصیه ما این است که حتما برای مراقبت هرچه بیشتر از قاب پشت و پنل جلوی گوشی از گلس محافظ ال سی دی و گارد موبایل استفاده نمایید. لازم به ذکر است که شیائومی یک قاب ژله‌ای را هم به همراه دستگاه و به طور پیش فرض ارائه می‌کند که در باکس یا جعبه دستگاه وجود دارد.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

گوشی Redmi Note 8 شیائومی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و وزن آن به چیزی در حدود 190 گرم می‌رسد. گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و یک اسکنر انگشت در پنل پشت آن نصب خواهد بود. در بررسی شیائومی ردمی نوت 8 مشخص شد که سرعت و دقت عمل اسکنر دایره‌ای شکل پنل پشت گوشی مطلوب است و می‌توان با خیال راحت از این اسکنر برای آنلاک نمایشگر در شرایط مختلف استفاده کرد. البته خیس بودن دست کاربر می‌تواند در عملکرد اسکنر مذکور اختلال هایی به وجود آورد که امری کاملا طبیعی بوده و تقریبا تمام اسکنر های انگشت گوشی موبایل به این موضوع حساس هستند.

وقتی برای اولین بار از نمای پشت به گوشی شیائومی Redmi Note 8 نگاه کنید، باور این موضوع که با یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه رو به رو هستید خیلی سخت خواهد بود! قاب پشت این گوشی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده و ظاهر براق و چشم نوازی دارد. در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت آن هم چهار لنز دوربین به صورت عمودی نصب شده‌اند و کنار لنز دوربین فوقانی هم چراغ فلش LED نصب است که در برخی مواقع می‌توان از آن به عنوان چراغ قوه استفاده کرد. لبه های قاب پشت گوشی به طور بسیار ظریفی انحنادار طراحی شده‌اند و در دست گرفتن گوشی حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

گوشی ردمی نوت 8 شیائومی از نمای رو به رو هم زیباست اما خیلی خاص و منحصر به فرد نخواهد بود. صفحه نمایش گوشی حاشیه های باریکی دارد و تقریبا 81.7 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. در لبه فوقانی صفحه نمایش گوشی یک زائده کوچک برای نصب لنز دوربین سلفی تعبیه شده که اصطلاحا به آن ناچ (Notch) گفته می‌شود. هیچ دکمه فیزیکی روی پنل جلوی دستگاه نصب نیست و در لبه زیرین صفحه نمایش گوشی نام Redmi با اندازه بسیار کوچک حک شده است که این مسئله شاید خیلی مورد پسند برخی کاربران قرار نگیرد. گوشی از پورت یو اس بی نوع سی (USB Type C) بهره می‌برد و جک 3.5 میلیمتری هندزفری هم برای آن در نظر گرفته شده است. نکته‌ مهم بعدی که در بررسی شیائومی ردمی نوت 8 متوجه آن شدیم مربوط به قدرت خوب صدای اسپیکر های دستگاه می‌شود.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

اگر اهل گوش دادن به موزیک با گوشی هستید، ردمی نوت 8 می‌تواند تجربه خوبی را برایتان به ارمغان آورد. بنابراین به طور کلی می‌توان اینطور گفت که گوشی شیائومی Redmi Note 8 با در نظر گرفتن قیمتی که دارد واقعا از کیفیت ساخت بالا، ظاهر شیک و طراحی مناسبی بهره‌مند است. شاید کمتر گوشی در این رده قیمتی وجود داشته باشد که بتواند از نظر سبک طراحی و ظاهر با گوشی مذکور رقابت کنند. پس ظاهر زیبا و طراحی خوب و با کیفیت از اصلی ترین نقاط قوت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 محسوب می‌شوند.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 : صفحه نمایش

ردمی نوت 8 شیائومی از یک صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.3 اینچ بهره می‌برد که حاشیه های بسیار باریکی دارد و بدین سبب چیزی در حدود 81.7 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته است. نسبت تصویر 19.5 به 9 توسط نمایشگر دستگاه ارائه شده و رزولوشن آن معادل 2340 در 1080 پیکسل خواهد بود. بدین ترتیب تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه به چیزی در حدود 409 پیکسل در هر اینچ می‌رسد که تراکم پیکسلی کاملا خوبی برای یک گوشی میان رده، خوش قیمت و مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی است.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

روی صفحه نمایش گوشی هم با یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده شده تا به راحتی روی آن خط و خش ایجاد نشود. همانطور که قبلا گفتیم بهتر است برای محافظت هرچه بیشتر از صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 8 حتما روی آن یک لایه گلس محافظ ال سی دی نصب کنید تا بتوانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید. در بررسی شیائومی ردمی نوت 8 مشخص شد که کیفیت نمایش محتوا بر روی نمایشگر 6.3 اینچی گوشی خوب است. صفحه نمایش گوشی شارپنس مطلوبی دارد و تصاویر بر روی آن شارپ و شاداب به نظر می‌رسند. بدین ترتیب انجام کار هایی مثل وبگردی یا تماشای ویدیو های یوتیوب در گوشی مذکور لذت بخش خواهد بود.

صفحه نمایش گوشی ردمی Note 8 شیائومی از نظر روشنایی هم عملکرد خوبی دارد و با تنظیم شدت روشنایی آن بر روی 90 درصد به راحتی می‌توان در محیط های باز و تحت تابش نور از آن استفاده کرد و با دستگاه در تعامل بود. بنابراین در یک جمع‌بندی کلی می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 8 از نظر کیفیت عملکرد خوبی دارد و ابعاد بزرگی را هم ارائه می‌کند و روشنایی مطلوبی هم توسط آن ارائه می‌شود. اگرچه نمی‌توان مدعی شد که صفحه نمایش این گوشی فوق‌العاده است، اما با در نظر گرفتن قیمت گوشی بدون شک باید کیفیت خوب نمایشگر گوشی را هم از نقاط قوتش در نظر بگیریم.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 : سیستم عامل و بستر نرم افزاری

تمام گوشی های شرکت شیائومی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند و طبیعتا ردمی نوت 8 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. سیستم عامل پیش فرض نصب شده روی این گوشی اندروید 9 پای (Android 9 Pie) است و رابط کاربری MIUI 10 هم به طور پیش فرض روی آن نصب و راه‌اندازی می‌شود. رابط کاربری MIUI در کل رابط خیلی بهینه‌ای نیست و سعی شده در آن تجربه‌ای متفاوت برای کاربران به ارمغان آورده شود. در این رابط بخش اپ دراور (App Drawer) یا همان منوی اپلیکیشن ها کاملا حذف شده و آیکون اپلیکیشن ها به صورت پیش فرض روی اسکرین های گوشی نمایش داده می‌شود و حالتی شبیه به سیستم عامل iOS آیفون های اپل را ارائه خواهد کرد.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

اپلیکیشن های پیش فرضی که روی گوشی نصب شده‌اند خیلی زیاد و سنگین نیستند اما قابلیت ها و آپشن های زیادی که در رابط MIUI 10 ارائه شده سبب می‌شوند که این رابط کمی سنگین باشد و اصطلاحا بهینه عمل نکند. با توجه به اینکه گوشی Redmi Note 8 از پردازنده خیلی قدرتمندی هم بهره‌مند نیست، احتمال دارد در برخی موقع لگ و تاخیر هایی در عملکرد بستر نرم افزاری گوشی به وجود آید. در بررسی شیائومی ردمی نوت 8 مشخص شد که لگ و تاخیر های مذکور در شرایطی که حافظه گوشی تحت فشار قرار گیرد و رو به پر شدن پیش برود نمایان می‌شوند و نصب و اجرای اپلیکیشن های سنگین هم می‌تواند احتمال بروز این حالت را بیشتر کند.

البته برای استفاده عادی از گوشی Redmi Note 8 شیائومی با هیچ مشکلی رو به رو نخواهید شد و نصب و استفاده از اپلیکیشن هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و غیره در آن بدون مشکل امکانپذیر است، اما تحت هر شرایط برای دستیابی به بهترین بازده باید سعی کنید از پر شدن حافظه گوشی جلوگیری نمایید. یکی از مسائلی که در بررسی شیائومی ردمی نوت 8 متوجه آن شدیم و برایمان آزاردهنده بود مربوط به گزینه های زیاد و سردرگم کننده‌ای می‌شود که در منوی تنظیمات گوشی ارائه شده‌اند. پشتیبانی رابط MIUI 10 از قابلیت های متعدد سبب گشته تا منوی تنظیمات گوشی خیلی قابل درک نباشد و در اغلب مواقع برای پیدا کردن گزینه های خاص مورد نظرتان در منوی تنظیمات دستگاه ملزم به استفاده از قابلیت جستجو شوید. اما قابلیت هایی که در رابط MIUI 10 ارائه شده‌اند کدامند؟

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

برخی از اصلی ترین قابلیت هایی که در این رابط کاربری ارائه شده‌اند شامل مواردی همچون امکان قفل گذاری روی اپلیکیشن ها، امکان کلون کردن اپلیکیشن ها و استفاده از دو نسخه یک برنامه روی موبایل، امکان استفاده از گوشی در حالت فول اسکرین و با دستورات اشاره‌ای و غیره می‌شود. به طور کلی باید اینطور گفت که بستر نرم افزاری و رابط کاربری گوشی شیائومی Redmi Note 8 شاید خیلی بهینه نباشد اما برای کاربران عادی که می‌خواهند به منظور انجام کارهای روزمره از موبایل استفاده کنند تجربه کاملا مطلوبی را ارائه خواهد کرد. برای دستیابی به بهترین بازده در گوشی ردمی نوت 8 سعی کنید از پر شدن حافظه داخلی آن جلوگیری به عمل آورید.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 : پردازنده، رم و حافظه داخلی

شیائومی از تراشه اسنپدراگون 665 کوالکام در گوشی Redmi Note 8 استفاده کرده است. این تراشه طی فرآیند 11 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. چهار هسته پردازشگر آن از نوع Kyro 260 Silver هستند و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند و چهار هسته دیگر آن از نوع Kyro 260 Gold خواهند بود و فرکانس 2 گیگاهرتزی را ارائه می‌نمایند. پردازنده گرافیکی Adreno 610 در این تراشه برای تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی در نظر گرفته شده و گوشی از نظر رم شامل سه نسخه مختلف می‌شود که به ترتیب ظرفیت های 3، 4 و 6 گیگابایتی دارد. شیائومی ردمی نوت 8 از نظر حافظه داخلی هم در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار شده که تمام آن ها قابلیت نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) را دارند.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

قبل از اینکه به ادامه بررسی شیائومی ردمی نوت 8 بپردازید باید بگوییم که ما از نسخه پایه این گوشی (مجهز به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی) در بررسی انجام شده استفاده کردیم. با توجه به اینکه گوشی مذکور میان رده و مقرون به صرفه است نباید انتظارات خیلی بالایی از آن داشته باشید. به همین سبب ما فقط بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) را روی آن نصب و برای مدت زمان 15 دقیقه اجرا کردیم. سپس از بازی خارج شدیم و کیفیت عملکرد رم گوشی را ضمن جهش مابین اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) مورد بررسی قرار دادیم. نتیجه نشان داد که گوشی Redmi Note 8 قابلیت اجرای بازی پابجی موبایل را دارد و در حین اجرای بازی هم لگ و تاخیر های بسیار کوچکی نمایان می‌شوند که کاملا قابل چشم پوشی هستند.

بعد از بازی پابجی موبایل و خروج از بازی مشخص شد که برای چند ثانیه گوشی با لگ و تاخیرهای محسوسی رو به رو می‌شود اما این لگ و تاخیرها خیلی زود از بین می‌روند. جهش مابین اپلیکیشن های پس زمینه هم بعد از اجرای بازی PUBG Mobile با سرعت نسبتا مطلوبی امکانپذیر است اما قطعا بدون تاخیر و لگ نخواهد بود. بنابراین به طور کلی از این بخش بررسی شیائومی ردمی نوت 8 می‌توان اینطور نتیجه‌گیری کرد که گوشی نام برده شده برای انجام کار های روزمره گزینه خرید عالی است و برای انجام کوتاه مدت و چند دقیقه‌ای بازی هایی مثل پابجی موبایل هم می‌تواند مناسب باشد. اما اگر خیلی به بازی کردن با گوشی علاقه دارید، خرید ردمی نوت 8 نمی‌تواند گزینه خیلی خوبی برایتان باشد.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 : دوربین اصلی و سلفی

در این بخش از نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 به صحبت در مورد دوربین اصلی و سلفی آن می‌پردازیم. دوربین اصلی گوشی Redmi Note 8 از چهار لنز مختلف تشکیل شده و این چهار لنز به صورت عمودی در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت آن دیده می‌شوند. چهار لنز دوربین اصلی گوشی به ترتیب 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی هستند و دیافراگم F/1.8، F/2.2، F/2.4 و F/2.4 دارند. لنز دوربین 48 مگاپیکسلی مذکور از نوع واید (Wide) است و لنز 8 مگاپیکسلی مجموعه از نوع اولتراواید (Ultrawide) خواهد بود. دو لنز دوربین 2 مگاپیکسلی بعدی هم به ترتیب از نوع ماکرو کمرا (Macro Camera) و عمقی (Depth Sensor) هستند که نمی‌خواهیم وارد جزئیات آن ها و نحوه عملکردشان شویم.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

قابلیت هایی از قبیل فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF)، HDR، عکسبرداری پانوراما، عکسبرداری با زاویه دید گسترده، عکسبرداری پرتره و همچنین ضبط ویدئو های 4K با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند. یک چراغ فلش LED هم برای دوربین اصلی دستگاه در نظر گرفته شده است. در بررسی شیائومی ردمی نوت 8 مشخص شد که دوربین اصلی گوشی در محیط های با نور مناسب عملکرد بسیار خوبی دارد و با آن می‌توان عکس های خیلی عالی ضبط کرد. کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی در این شرایط با در نظر گرفتن قیمت دستگاه عالی است.

اما در محیط های با نور کم و به ویژه تاریک کیفیت عملکرد دوربین اصلی گوشی افت می‌کند و حتی استفاده از حالت Night Mode هم خیلی به بهبود کیفیت تصاویر ضبط شده کمک نخواهد کرد. عکسبرداری پرتره هم با دقت بسیار خوبی توسط دوربین اصلی گوشی انجام می‌شود و تفکیک پذیری مابین سوژه اصلی و پس زمینه به خوبی توسط لنز های دوربین گوشی قابل انجام خواهد بود، البته در برخی مواقع ممکن است باگ هایی هم در تفکیک بخش هایی مثل موهای سر سوژه اصلی به وجود آید که شدت آن ها زیاد نیست و قابل چشم پوشی هستند. بنابراین در مجموع دوربین اصلی گوشی Redmi Note 8 با توجه به قیمت دستگاه عملکرد بسیار خوبی دارد.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

در سمت مقابل یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 به عنوان دوربین سلفی دستگاه در نظر گرفته شده است. قابلیت هایی همچون HDR و عکسبرداری پانوراما توسط دوربین سلفی گوشی پشتیبانی می‌شوند. در بررسی دوربین سلفی دستگاه مشخص شد که کیفیت عملکرد آن هم مطلوب است. در محیط های با نور مناسب و باز می‌توانید عکس های بسیار خوبی با دوربین سلفی گوشی ضبط کنید اما در محیط های با نور کم و بسته کیفیت عملکرد دوربین سلفی دستگاه افت می‌کند. در مجموع با توجه به قیمتی که شیائومی ردمی نوت 8 دارد، دوربین های آن بسیار خوب هستند.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 : باتری و شارژدهی

در آخرین بخش نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 در رابطه با باتری گوشی، کیفیت شارژدهی آن و سرعت شارژ مجدد دستگاه صحبت خواهیم کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی مذکور از یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. با توجه به دیگر مشخصات فنی این گوشی انتظار داریم که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن بتواند عملکرد و بازده خوبی داشته باشد. در بررسی Redmi Note 8 مشخص شد که با یک مرتبه شارژ باتری این گوشی و استفاده نرمال از آن تقریبا می‌توان مابین 1.5 الی 2 روز از دستگاه استفاده کرد. البته نوع استفاده کاربر از گوشی تاثیر مستقیمی بر روی میزان نگهداری و دوام شارژ باتری دارد و اجرای تسک های سنگین مثل بازی کردن می‌تواند به طرز قابل ملاحظه‌ای بر روی سرعت خالی شدن شارژ باتری تاثیرگذار باشد.

گوشی شیائومی Redmi Note 8 از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و شارژر فابریک آن 18 واتی است. با استفاده از این شارژر تقریبا می‌توانید ظرف مدت زمان 60 دقیقه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دستگاه را از صفر تا صد درصد شارژ نمایید. بنابراین پشتیبانی این گوشی از قابلیت شارژ سریع یکی دیگر از ویژگی های مثبت اصلی آن محسوب می‌شود که در کمتر گوشی میان رده و مقرون به صرفه‌ای شاهد پیاده‌سازی آن هستیم.

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 پرداختیم. گوشی شیائومی Redmi Note 8 شاید برای انجام بازی های سنگین موبایل گزینه مناسبی نباشد اما ویژگی های مثبت زیادی دارد که با توجه به قیمت دستگاه، آن را به یکی از بهترین گزینه های خرید موجود تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید یک گوشی اندرویدی میان رده و خوش قیمت داشته باشید که کیفیت ساخت بالایی را ارائه کند و از ظاهر شیکی هم بهره ببرد، شیائومی ردمی نوت 8 از بهترین گزینه های خرید پیش رویتان خواهد بود. برخی از اصلی ترین نقاط قوت و ضعف این اسمارتفون در بخش زیر مشخص شده‌اند.

نقاط قوت:

  • ظاهر شیک و زیبا
  • کیفیت ساخت خوب
  • صفحه نمایش بزرگ و خوب
  • دوربین مناسب
  • شارژدهی خوب باتری
  • سرعت شارژ باتری خوب
  • قیمت بسیار عالی

نقاط ضعف:

  • ندارد

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس دیجیتال یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس دیجیتال از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزارساعت، ابزار سلامت از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و ... اطلس دیجیتال

تمام پرداخت های اطلس دیجیتال به صورت کارت به کارت انجام میشود . با تشکر . رد کردن

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت