بررسی و راهنمای خرید گلکسی A10s سامسونگ: قیمت مناسب و کیفیت خوب


گلکسی A10s سامسونگ (Samsung Galaxy A10s) در واقع نسخه بهبود و ارتقاء یافته گوشی A10 است. این اسمارتفون به عنوان یک محصول رده پایین و ارزان قیمت روانه بازار شده و با توجه به این مسئله از ویژگی ها و مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه این مطلبی می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ بپردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن داشته باشیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

سامسونگ به خوبی اهمیت تولید و عرضه گوشی های خوش قیمت را درک کرده و حالا کاملا می‌داند که اگر در این زمینه بهتر عمل نکند شرکت هایی مثل شیائومی می‌توانند محصولاتشان را بیشتر و بیشتر به فروش برسانند. در همین راستا سامسونگ طی سال 2019 از گوشی های خوش قیمت و میان و پایین رده زیادی رونمایی کرد که یکی از آن ها Galaxy A10s است. این گوشی در ماه سپتامبر (September) سال 2019 معرفی شد و در واقع نسخه ارتقاء یافته Galaxy A10 محسوب می‌شود. قیمت گلکسی A10s در مقایسه با ویژگی هایی که دارد واقعا رقابتی در نظر گرفته شده است و این موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

بهره‌مندی از اسکنر انگشت، پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره (مبتنی بر دوربین سلفی)، دوربین اصلی دوگانه، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.2 اینچی بخشی از ویژگی های خوب گوشی A10s هستند که در نگاه اول توجه هر کاربری را جلب می‌کنند. اما آیا خرید این اسمارتفون اقدام درستی است و گوشی ارزش خرید دارد؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از این گوشی موبایل را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. در انتها هم ویژگی ها مثبت و منفی دستگاه را برایتان مشخص خواهیم کرد. بنابراین با ما همراه باشید.

 نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ: طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت

 سامسونگ در ساخت گوشی های ارزان قیمت خود از پلاستیک استفاده می‌کند اما ظاهر و سبک طراحی آن ها را شبیه به گوشی های مدرن در نظر می‌گیرد. در طراحی گلکسی A10s هم دقیقا از همین استراتژی استفاده شده است. فریم اصلی گوشی کاملا از پلاستیک ساخته شده و قاب پشت آن هم علیرغم اینکه براق و شبیه به شیشه به نظر می‌رسد، جنس پلاستیکی دارد، بنابراین بدون شک در برابر تماس با اشیای نوک تیز و خراشیده شدن حساس خواهد بود. در بررسی گوشی Galaxy A10s هم این موضوع به وضوح برایمان قابل درک شد و مشخص گردید که اگر از کیف و گارد موبایل برای محافظت از گوشی استفاده نشود، خیلی زود روی قاب پشت آن خط و خش های آزاردهنده‌ای ایجاد می‌شود.

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

اما پنل جلوی گوشی با یک لایه شیشه پوشانده شده که ظاهرا ضد خش خواهد بود اما به هیچ وجه نباید به ضد خش بودن آن اعتماد کنید. در بررسی گلکسی A10s مشخص شد که استفاده از گلس محافظ ال سی دی بر روی نمایشگر گوشی نام برده شده امری الزامی است و چنانچه از آن استفاده نشود، احتمال به وجود آمدن خط و خش روی نمایشگر دستگاه زیاد می‌شود. پس حتما روی ال سی دی گوشی A10s یک لایه گلس محافظ نصب کنید تا بدون نگرانی قادر به استفاده از آن باشید. یکی از ویژگی های خوب گوشی A10s مربوط به بهره‌مندی از اسکنر انگشت می‌شود. اسکنر انگشت این گوشی روی قاب پشت آن نصب شده و شبیه به یک بیضی خواهد بود. عملکرد این اسکنر خوب است اما در دراز مدت ممکن است باگ و تاخیرهایی در عملکردش مشاهده شود.

به غیر از اسکنر انگشت، در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت گوشی هم دو لنز دوربین اصلی آن و همچنین چراغ فلش LED که زیر آن ها نصب شده قابل رویت خواهند بود. لوگوی SAMSUNG هم درست در وسط قاب پشت محصول دیده می‌شود. از نمای روی به رو گوشی A10s ظاهری جذاب دارد و صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه آن به افزایش جذابیت های دستگاه کمک می‌کند. نمایشگر این گوشی طبق آمار چیزی در حدود 80.7 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را احاطه کرده که مقدار جالب توجه و مناسبی است و منجر به زیبا و مدرن به نظر آمدن گوشی می‌شود. گلکسی A10s قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و به پورت شارژر Micro USB 2.0 و جک 3.5 میلیمتری هندزفری مجهز است.

گوشی سامسونگ A10s از قابلیت اسکن چهره و آنلاک صفحه نمایش از طریق این ویژگی هم پشتیبانی می‌کند اما اینطور نیست که قفل‌گشایی از نمایشگر دستگاه در این حالت با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و خاص صورت پذیرد، بلکه جزئیات چهره کاربر توسط لنز دوربین سلفی انجام می‌شود و طبیعتا خیلی دقت و کیفیت بالایی نخواهد داشت. ضمن اینکه استفاده از این قابلیت در محیط های تاریک برای آنلاک نمایشگر گوشی اصلا امکانپذیر نخواهد بود. بنابراین بهتر است به همان اسکنر انگشت گوشی اکتفا کنید و خیلی حساب ویژه‌ای روی قابلیت تشخیص چهره گوشی سامسونگ گلکسی A10s باز ننمایید.

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

اما در دست گرفتن گوشی Galaxy A10s چه حس و حالی را به کاربر منتقل می‌کند؟ واقعیت این است که با در دست گرفتن محصول حس خوبی به شما منتقل خواهد شد اما اینطور نیست که حس در دست گرفتن یک اسمارتفون رده بالا را داشته باشید. گوشی در نوع خودش و با توجه به قیمتی که دارد که ظاهری شیک بهره می‌برد و سبک طراحی مناسبی را هم ارائه کرده است. شاید کیفیت ساخت محصول و به ویژه بدنه آن زیاد نباشد اما به هر حال باید راهی برای کاهش هزینه تولید گوشی و قیمت آن وجود داشته باشد که کاهش کیفیت ساخت یکی از این راه حل هاست و سامسونگ هم در تولید گلکسی A10s از آن استفاده به عمل آورده است. در مجموع گوشی مذکور نمره قبولی را از این بخش بررسی ما دریافت می‌کند.

 نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ: صفحه نمایش

 یکی از ویژگی های بارز گوشی A10s که منجر به جلب توجه خیلی از کاربران شده مربوط به بهره‌مندی آن از صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی می‌شود. نمایشگر 6.2 اینچی این گوشی از نوع IPS LCD خواهد بود و حاشیه های بسیار باریکی دارد. همانطور که در بخش قبل هم گفتیم صفحه نمایش این اسمارتفون چیزی در حدود 80.7 درصد از کل مساحت پنل جلوی گوشی A10s را احاطه کرده و بدین ترتیب ظاهری جذاب و شیک را از نمای رو به رو برای محصول به ارمغان می‌آورد. در بخش فوقانی صفحه نمایش دستگاه هم ناچ (Notch) یا همان زائده کوچکی که لنز دوربین سلفی را در بر گرفته قابل رویت خواهد بود. ضمنا روی ال سی دی گوشی A10s با یک لایه شیشه پوشانده شده اما بهتر است به ضد خش بودن آن اعتماد نکنید و حتما از گلس LCD برای محافظت از صفحه نمایش گوشی استفاده نماید.

اما رزولوشن صفحه نمایش گوشی و تراکم پیکسلی آن چطور است؟ صفحه نمایش 6.2 اینچی گوشی A10s رزولوشن 1520 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ دی پلاس را ارائه کرده و بدین سبب تراکم پیکسلی آن به چیزی در حدود 271 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. نسبت تصویر 19 به 9 هم از جانب آن ارائه شده که نسبت تصویر کاملا رایجی در طراحی گوشی های موبایل امروزی به شمار می‌رود. با توجه به اینکه گوشی Galaxy A10s یک اسمارتفون رده پایین و خوش قیمت است و صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی دارد، وضوح تصویر و تراکم پیکسلی آن در سطح قابل قبولی هستند. در بررسی گلکسی A10s مشخص شد که محتوا با کیفیت کاملا قابل قبول و خوبی روی نمایشگر این گوشی به تصویر کشیده می‌شود و بدین سبب تماشای فیلم و سریال در آن یا انجام وبگردی و پرسه زدن در یوتیوب می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای کاربر به همراه داشته باشد.

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

کنتراست خوب و شادابی مناسب از ویژگی هایی هستند که در حین تماشای محتوای روی نمایشگر گوشی کاملا متوجه آن ها خواهید شد. شاید شارپنس صفحه نمایش دستگاه به دلیل تراکم پیکسلی نه چندان بالای پنل نمایشگر خیلی عالی نباشد اما با توجه به قیمت گوشی در سطح قابل قبولی قرار دارد. نکته بعدی که باید در این بخش بررسی گوشی A10s به آن اشاره کنیم مربوط به توان پنل نمایشگر دستگاه در تولید روشنایی و امکان استفاده از آن در محیط های باز و تحت تابش نور می‌شود. خوشبختانه صفحه نمایش IPS LCD این گوشی توان خوبی در تولید روشنایی دارد و با تنظیم شدت روشنایی صفحه نمایش آن بر روی 100 درصد می‌توانید در محیط های باز و تحت تابش نور محتوای روی آن را مشاهده کرده و با دستگاه در تعامل باشید.

البته ممکن است در برخی مواقع که شدت تابش نور زیاد و مستقیم باشد با کمی مشکل رو به رو شوید اما این شرایط فقط در مواقع خاص رخ می‌دهد و قابل چشم‌پوشی خواهد بود. بنابراین در مجموع باید اینطور گفت که گوشی سامسونگ Galaxy A10s از صفحه نمایش خوبی بهره می‌برد. بزرگ بودن صفحه نمایش دستگاه و ارائه کیفیت مطلوب از اصلی ترین ویژگی های خوب این گوشی به شمار می‌روند. اگر به کارهایی از قبیل وبگردی، تماشای فیلم و سریال یا پرسه زدن در یوتیوب و آپارات علاقه دارید و در عین حال می‌خواهید هزینه کمی را صرف خرید یک اسمارتفون اندرویدی کنید، گلکسی A10s سامسونگ می‌تواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد.

 نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ: سیستم عامل و بستر نرم افزاری

 با توجه به اینکه گوشی سامسونگ Galaxy A10s در ماه سپتامبر سال 2019 رونمایی شده، جای تعجبی ندارد که از نظر سیستم عامل نسبتا به روز باشد. اندروید 9.0 پای (Android 9.0 Pie) به طور پیش فرض روی این گوشی نصب است و رابط کاربری One UI سامسونگ هم در کنار آن راه اندازی می‌شود. اگر سابقه استفاده از گوشی های سامسونگ را داشته باشید، می‌دانید که این شرکت همیشه در طراحی رابط کاربری خودش ناموفق بوده و نمی‌توانسته آنقدرها که انتظار می‌رفت عملکرد مطلوبی داشته باشد. اما رابط One UI واقعا نسبت به نسخه های پیشین سری رابط های سامسونگ از قبیل سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) و تاچ ویز (TouchWiz) بهتر شده و عملکردی روان تر دارد و در عین حال سبک تر هم هست.

اپلیکیشن های پیش فرض زیادی روی گوشی A10s و بستر نرم افزاری آن نصب نیستند و این موضوع به سبک تر شدن سیستم عامل دستگاه کمک می‌کند. در بررسی گلکسی A10s مشخص شد که بستر نرم افزاری آن عملکرد روان و مطلوبی دارد و پرسه زدن در منوهای مختلف دستگاه یا بخش “اپلیکیشن های اخیر” (Recent Apps) بدون مشکل قابل انجام خواهد بود. برای درک بهتر کارایی محصول در استفاده روزمره ما برنامه های تلگرام، اینستاگرام و واتساپ را هم روی گوشی نصب کردیم و مشخص شد که دستگاه بدون مشکل ز پس اجرای این اپلیکیشن ها بر می‌آید. اما یک نکته مهم وجود دارد که تقریبا در تمام گوشی های رده پایین و ارزان قیمت باید به آن توجه کرد و اگر این توجه صورت نپذیرد، احتمال بروز لگ و تاخیر در بستر نرم افزاری محصول بالا می‌رود! این مسئله مربوط به جلوگیری از پر شدن حافظه داخلی گوشی می‌شود!

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

برای دستیابی به بهترین بازده از گوشی A10s و روان باقی ماندن عملکرد بستر نرم افزاری آن توصیه داریم تا حد امکان اطلاعات غیرکارآمد را در حافظه گوشی ذخیره نکنید و اجازه ندهید که حافظه داخلی گوشی پر شود یا حجم اطلاعات ذخیره شده در آن افزایش یابد. زمانی که اطلاعات زیادی در حافظه داخلی گوشی ذخیره می‌شوند، بخش قابل ملاحظه‌ای از منابع دستگاه در شرایط گوناگون درگیر آنالیز داده های مربوط به آن ها خواهند شد و این امر منجر به کاهش سرعت عملکرد گوشی و بروز لگ و تاخیر در عملکرد بستر نرم افزاری آن می‌شود. پس به طور کلی باید اینطور گفت که بستر نرم افزاری گوشی A10s تا زمانی که حافظه داخلی آن رو به سمت پر شدن پیش نرود عملکرد قابل قبول و خوبی دارد. همچنین بهره‌مندی از اندروید 9 پای در حالت پیش فرض بدون شک یکی از ویژگی های خوب این گوشی محسوب می‌شود.

 نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ: پردازنده، رم و حافظه داخلی

 گوشی سامسونگ Galaxy A10s از حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد و امکان نصب حافظه جانبی در آن هم وجود دارد. بدین منظور باید از رم Micro SDXCh استفاده شود. همانطور که در بخش قبل گفتیم برای دستیابی به بهترین بازده در گوشی A10s بهتر است همیشه از انباشته کردن اطلاعات زیاد روی حافظه داخلی و اصلی دستگاه خودداری کنید، در غیر این صورت احتمال بروز لگ و تاخیر در عملکرد آن به مراتب زیاد می‌شود. اما گوشی از نظر رم شامل دو نسخه مختلف خواهد بود که به ترتیب ظرفیت های 2 و 3 گیگابایتی را ارائه می‌کنند. ما در بررسی گلکسی A10s از نسخه مجهز به رم 2 گیگابایتی آن استفاده کردیم. اما مهم ترین عضو پردازشگر دستگاه یعنی تراشه آن از چه نوعی است؟

سامسونگ Galaxy A10s از تراشه MT6762 مدیاتک یا اصطلاحا Helio P22 بهره می‌برد. این تراشه طی فرآیند 12 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد که هر هشت هسته آن از نوع Cortex-A53 هستند و فرکانس کاری 2 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 هم در این تراشه وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده خواهد داشت. تراشه MT6462 مدیاتک یک تراشه میان رده رو به پایین است که خیلی قدرت و بازده عالی ندارد و اغلب در گوشی های ارزان قیمت و پایین رده از آن استفاده می‌شود. با توجه به این موضوع طبیعتا نباید انتظار بالایی از گوشی A10s داشته باشیم.

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

برای بررسی سامسونگ Galaxy A10s در این بخش ما بازی Minion Rush را روی آن نصب کردیم و گوشی به خوبی از پس 15 دقیقه اجرای این بازی بر آمد. در طول 15 دقیقه اجرای بازی نام برده شده بدنه گوشی داغ شد اما شدت داغ شدن آن به قدری نبود که نگران کننده باشد. پس از 15 دقیقه اجرای بازی از آن خارج شدیم و به بخش “Recent Apps” مراجعه کردیم و سعی داشتیم با جهش مابین اپلیکیشن های اخیر سرعت و ثبات عملکرد رم دستگاه را بررسی کنیم. متاسفانه در این مرحله تاخیرهای زیادی برای مدت زمانی در حدود 3 الی 5 ثانیه در گوشی نمایان شد که نشان می‌دهند رم 2 گیگابایتی آن خیلی بازده خوبی ندارد. البته مطمئنا نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی گوشی در این زمینه بازده بهتری خواهد داشت.

پس کاملا مشخص است که گوشی سامسونگ گلکسی A10s از قدرت عملکرد بالایی برخوردار نیست و از این نظر یک گوشی کاملا معمولی محسوب می‌شود. شاید امکان نصب و اجرای بازی هایی مثل پابجی موبایل (PUBG Mobile) هم در دستگاه وجود داشته باشد اما مطمئن باشید گوشی برای انجام این نوع بازی ها ساخته نشده و گزینه مناسبی نیست و بدون شک شما امکان استفاده بدون مشکل از گوشی برای انجام بازی مثل پابجی موبایل را نخواهید داشت. ضمن اینکه فراموش نکنید افزایش حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه و پر شدن آن منجر به بروز لگ و تاخیر در عملکرد تمام بخش های گوشی و حتی بستر نرم افزاری آن می‌شود. به عقیده ما گوشی سامسونگ Galaxy A10s برای آن دسته افرادی مناسب است که می‌خواهند یک گوشی اندرویدی معمولی برای انجام کارهای روزمره و اقداماتی مثل وبگردی و پرسه زدن در یوتیوب و استفاده از برنامه های همچون اینستاگرام و تلگرام داشته باشد.

 نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ: دوربین

 یکی دیگر از ویژگی های خوب و بارز گوشی A10s مربوط به دوربین اصلی و دوگانه آن می‌شود. دوربین اصلی این اسمارتفون از دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز 13 مگاپیکسلی آن از دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد و از قابلیت فوکوس خودکار هم پشتیبانی می‌کند. لنز دوربین 2 مگاپیکسلی دستگاه هم از نوع عمقی است و دیافراگم F/2.4 دارد. قابلیت هایی از قبیل عکسبرداری پرتره، پانوراما، HDR و ضبط ویدیو های فول اچ دی 30 فریم در ثانیه‌ای هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند. ضمن اینکه یک چراغ فلش LED اختصاصی هم درست زیر لنز های دوربین اصلی دستگاه تعبیه شده که در برخی مواقع می‌توان از آن برای بهبود کیفیت نور محیط و ضبط عکس های بهتر استفاده کرد.

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

اما کیفیت عملکرد دوربین دوگانه گوشی چطور است؟ در بررسی گلکسی A10s مشخص شد که دوربین اصلی آن در محیط های با نور خوب عملکرد مطلوبی دارد و تصاویر را با جزئیات و شادابی خوبی ضبط می‌کند. البته منظور از خوب بودن کیفیت عملکرد دوربین گوشی در مقایسه با قیمت آن است که به مراتب مقرون به صرفه در نظر گرفته شده و رقابتی خواهد بود. اما در محیط های با نور کم افت کیفیت نسبتا محسوسی در عملکرد دوربین اصلی گوشی نمایان می‌شود و آن بازده خوب اولیه قابل دریافت نیست. عکسبرداری در حالت پرتره هم دوربین اصلی A10s در محیط های با نور خوب و مناسب با کیفیت مطلوبی قابل انجام خواهد بود اما طبیعتا در محیط های با نور کم افت می‌کند.

در سمت مقابل دوربین سلفی گوشی Samsung Galaxy A10s از یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 تشکیل می‌شود. الگوی عملکردی این لنز دوربین هم درست مثل دوربین اصلی گوشی خواهد بود و در محیط های با نور خوب عکس های مطلوبی ضبط می‌کند اما در محیط ها کم نور و تاریک افت کیفیت محسوسی خواهد داشت. ضمنا جزئیات و شارپنس عکس هایی که با دوربین سلفی گوشی ضبط می‌شوند به مراتب کمتر و ضعیف تر از دوربین اصلی هستند. بنابراین شاید بهتر باشد روی دوربین سلفی گوشی به عنوان یک دوربین کار راه انداز برای برقراری تماس های تصویری در اپلیکیشن های مثل واتساپ یا اسکایپ حساب باز کنید. عکس هایی که در محیط های با نور مناسب توسط دوربین سلفی گوشی ضبط می‌شوند شاید برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام مناسب باشند. پس در مجموع باید گفت که گوشی A10s از نظر دوربین وضعیت معمولی دارد و کیفیتی در حد و اندازه قیمت خودش را ارائه می‌کند.

 نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ: باتری و شارژدهی

 با توجه به اینکه صفحه نمایش گوشی A10s اندازه 6.2 اینچی دارد، انتظار می‌رود که باتری آن هم بزرگ بوده و توان تامین انرژی مورد نیاز نمایشگر را داشته باشد. باتری که در قلب گوشی A10s بکار رفته از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. با توجه به سخت افزار نه چندان قوی که در گوشی A10s بکار رفته، پیش‌بینی می‌کنیم که باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی به خوبی از پس تامین انرژی مورد نیازش بر آید. در بررسی دستگاه هم شاهد همین امر بودیم و مشخص شد که یک کاربر معمولی با استفاده نرمال از گوشی تقریبا بعد از یک مرتبه فول شارژ باتری A10s تقریبا می‌تواند تا 1.5 روز بدون مشکل از آن استفاده کند.

بررسی گلکسی A10s سامسونگ

البته مقدار دقیق شارژدهی باتری و دوام آن کاملا به نوع استفاده از کاربر وابسته خواهد بود. برای مثال در بررسی گلکسی A10s مشخص شد که اجرای ساده ترین بازی های اندرویدی از قبیل Minion Rush هم می‌تواند سرعت خالی شدن شارژ باتری گوشی را دو برابر کند. همچنین هرقدر صفحه نمایش گوشی برای مدت زمان بیشتری روشن بماند و شدت نور بیشتری داشته باشد، خالی شدن شارژ باتری هم سریع تر به وقوع می‌پیوندد. پس در مجموع قدرت شارژدهی خوبی از سمت باتری 400 میلی آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی A10s ارائه شده است. اما سرعت شارژ مجدد باتری گوشی چطور است؟

متاسفانه قابلیت شارژ سریع توسط گوشی A10s پشتیبانی نمی‌شود و شارژر اورجینال گوشی یک شارژر معمولی خواهد بود. طبق بررسی صورت گرفته مشخص شد که برای فول شارژ باتری دستگاه با شارژر فابریک آن تقریبا باید مدت زمانی در حدود 120 دقیقه سپری شود که مدت زمان نسبتا زیادی در مقایسه با گوشی های امروزی است که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و باتری آن ها در کمتر از 90 دقیقه فول شارژ می‌شود. پس قدرت شارژدهی خوب از ویژگی های مثبت گوشی A10s بوده و سرعت شارژ پایین باتری می‌تواند از ویژگی های منفی آن باشد.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی گلکسی A10s سامسونگ (Samsung Galaxy A10s) پرداختیم. این گوشی با قیمت مناسب و ارائه ویژگی هایی مثل نمایشگر بزرگ، شارژدهی خوب، دوربین دوگانه و غیره می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که می‌خواهند با صرف هزینه کم یک گوشی اندرویدی خوب برای انجام کارهای روزمره داشته باشند. در بخش زیر برخی از اصلی ترین نقاط قوت و ضعف گوشی مذکور را برایتان مشخص کرده‌ایم.

نقاط قوت:

  • بهره‌مندی از اسکنر انگشت
  • صفحه نمایش بزرگ و خوب
  • بهره‌مندی پیش فرض از اندروید 9
  • شارژدهی خوب باتری
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف:

  • بدنه کاملا پلاستیکی و حساس
  • سرعت شارژ پایین باتری

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
فروشگاه اینترنتی اطلس دیجیتال ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین اطلس دیجیتال یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که اطلس دیجیتال از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزارساعت، ابزار سلامت از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و ... اطلس دیجیتال

تمام پرداخت های اطلس دیجیتال به صورت کارت به کارت انجام میشود . با تشکر . رد کردن

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت